امروز یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸
  تبلیغات

سرور ایران ADS ADS

افزونه WPTouch Pro v3.0.8 برای وردپرسReviewed by H0sseiN on Oct 2Rating:

با توجه به محبوبیت چشمگیر آیفون، آی پد، آندروید و دیگر سیستم های تلفن های همراه لمسی و مشابه، روند رشد برنامه ها و نرم افزارها بسیار سریع می باشد. از این رو دغدغه بسیاری از مدیران و کاربران وبسایت های وردپرسی نبود برنامه های مناسب برای پشتیبانی و نمایش وب سایت های تحت وردپرس برروی تبلت ها  و تلفن های همراه می باشد. توسط پلاگین BraveNewCode WPTouch Pro نسخه پیشرفته ۳.۰.۸ می توانید قالب سایت خود را با موبایل های لمسی و تبلت ها هماهنگ کنید. این پلاگین توسط تیم VALOR نال شده است.

 

wptouch-pro

این افزونه با تبدیل قالب وب سایت شما(بصورت خودکار)، نمایش سایت در تلفن های همراه را ممکن می سازد. بدین صورت که وقتی کاربر از طریق آی پد یا دیگر دستگاه های همراه وارد سایت می شود این افزونه شروع به کار می کند. از مزایای این افزونه می توان به حفظ تمام مطالب و جلوه های ویژه از جمله ایجکس اشاره کرد. در پنل مدیریت تنظیم بسیاری از بخش های این افزونه بدون نیاز به تغییر کد و یا قالب وب سایت امکان پذیر است. همچنین در موارد لازم، کاربر می تواند نحوه نمایش استاندارد (نمایش عادی) را انتخاب کند. قابلیت های مضاعف نسخه پیشرفته این افزونه شامل؛ استایل های بیشتر، شخصی سازی ، قالب های بیشتر، انتخاب از بین ۱۰ زبان و امکانات بیشتر برای تبلیغات می باشد.

 

 

» دانلود مستقیم نسخه پیشرفته افزونه WPTouch Pro v3.0.8

» حجم: ۱.۵ مگابایت

» منبع: nuller.ir

 

 

 

 

 

Wordpress | بازدیدها : 8,970

ADS
هادی

ببخشید یه سوالی داشتم اینکه اگه این افزونه رو نصب کنیم. کدهای آمارگیر مثل وبگذر که توی قالب قرار میدیم اونهایی که با موبایل وارد سایت میشن دیگه شمارش نمیکنه ؟


علی

بخشید یه سوالی داشتم اینکه این افزونه رو می‌خواهم آپلود کنم اخطار زیاد بودن حجم می‌دهد.

H0sseiN
از طریق پنل هاست آپلود و اکسترکت کنید سپس در وردپرس فعال کنید.


erfan

سلام
لطفا نسخه جدید رو قرار بدین
با سپاس



نام شما :
پست الکترونیک شما :