امروز یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸
  تبلیغات

سرور ایران ADS ADS

اسکریپت انجمن ساز MyBB 1.8.10 فارسیReviewed by H0sseiN on Jan 15Rating: 5.0اسکریپت انجمن ساز MyBB 1.8.10 فارسیMyBB یک سیستم انجمن ساز رایگان است. شما می توانید با مای بی بی، رایگان انجمن بسازید و به راحتی انجمن را مدیریت کنید. این سیستم توسط Chris Boulton ساخته شده و توسط گروه MyBB پشتیبانی می شود.

MyBB یک سیستم انجمن ساز رایگان است. شما می توانید با مای بی بی، رایگان انجمن بسازید و به راحتی انجمن را مدیریت کنید. این سیستم توسط Chris Boulton ساخته شده و توسط گروه MyBB پشتیبانی می شود. امکانات و ابزار های جدید در نسخه ۱.۸ باعث شده این سیستم جایگاه برتری را در بین سیستم های انجمن ساز به خود اختصاص دهد.

 

MyBB

 

 

فکر های زیادی در MyBB  واسط شدند که استفاده از آن را آسان کنند. مای بی بی از ساختار برد گفتگوی استاندارد استفاده می کند، بنابراین بازدیدگان شما احساس آشنایی با طریقه استفاده از مای بی بی را خواهند کرد. کاربران شما می توانند از کنترل پنل مای بی بی برای تغییر روشی که آن ها گفتگو ها را می بینند استفاده کنند. آن ها هم چنین می توانند آسان شروع کنند و به گفتگو ها پاسخ دهند و ارسال هایشان را علامت گذاری کنند. مدیران کل  و مدیران انجمن می توانند از ویرایش MyBB درون خطی و ویژگی های میانه برای کنترل بحث ها و منظم نگه داشتن تالار گفتگو استفاده کنند.

 

در این نسخه ۷ آسیب‌پذیری امنیتی و ۱۱۸ مشکل گزارش شده برطرف شده است. لطفاً توجه داشته باشید که به منظور فراهم شدن امکان ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های قابل برنامه‌ریزی و مدیریت، تمامی مشکلات MyBB در این نسخه برطرف نشده‌اند.

 

 

 

» دانلود مستقیم Mybb 1.8.10 Persian

» حجم: ۳.۲ مگابایت

» منبع: nuller.ir

 

 

 

 

انجمن ساز | بازدیدها : 2,517

ADS

نام شما :
پست الکترونیک شما :