امروز یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸
  تبلیغات

سرور ایران ADS ADS


سال نو مبارک

۱ فروردین ۱۳۹۴
سال نو مبارکReviewed by H0sseiN on Mar 21Rating:

سال نو می‌شود، زمین نفسی دوباره می‌کشد، شکوفه‌ها لبخند می‌زنند و پرنده‌‌ها به آشیانه باز می‌گردند و در این رویش سبز زندگی جریان می‌یابد. یک سال دیگر افتخار آن را پیدا کردیم تا در خدمت‌تان باشیم و سال نو را این بار در قالبی متفاوت به شما کاربران عزیز تبریک بگوییم.

 

Haftsin

 

 

با رسیدن بهار، طبیعت ردای سبز بر تن می کند. چکاوک‌ها، هزار دستان و قمریان، نغمه‌ها و سرودهای فرح بخش و تازه سر می‌دهند و انسان‌ها را به مهرورزی، گره‌گشایی و هم‌گرایی فرا می‌خوانند. بهار، پیام آور عشق و رویش است و موسم سرور و آشتی و به همین خاطر است که خواستنی است و با آمدنش دل ها سرشار از سرور و جان‌ها معرفت می‌یابد. نزدیک به ۴ سال است که افتخار همراهی شما عزیزان را داریم. یک‌سال دیگر پذیرای حضور گرم و مجازی‌تان شدیم و چه افتخاری از این برتر و بالاتر.

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد. سخاوت، سیانت، سربلندی، سروری، سرافرازی و سلامتی که بهترین هفت سین زندگی است را توامان با عاقبت بخیری برای شما و خانواده محترمتان از خداوند منان آرزومندیم.

 

سال نو مبارک!

 

 

برچسب ها:
اسکریپت | بازدیدها : 764

ADS
:)

HBD



نام شما :
پست الکترونیک شما :