امروز یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸
  تبلیغات

سرور ایران ADS ADS

سیستم مدیریت محتوای جوملا فارسی نسخه 3.4.8Reviewed by H0sseiN on Feb 6Rating:

همانطور که مستحضرید به تازگی جوملا ۳.۴ Joomla منتشر شده است این نسخه جوملا شامل ویژگی‌های جدیدی برای مدیران سایت‌ها و توسعه دهندگان جوملا می‌باشد.

در نسخه جدید مدیران سایت‌ها براحتی خواهند توانست ماژول‌ها را مدیریت کنند زیرا امکان ویرایش ماژول‌ها از قسمت front-end سایت فراهم شده است. همچنین توسعه دهنگان نیز می‌توانند ارتباط بیشتری با یکدیگر و امکان عضویت در گروه‌های کاربری مختلف در سامانه composer داشته باشند و این تعامل در جهت ایجاد افزونه‌های بیشتر بسیار موثر است.

 

joomla 3.4

 

 

تیم جوملا همواره تمایل به ایجاد core سبکتر داشته، لذا در این مرحله تصمیم به حذف امکاناتی که خیلی مورد علاقه و استفاده مدیران سایت‌ها نبوده نظیر وب لینک‌ها گرفته است البته امکان استفاده از این قابلیت به صورت انتخابی همچنان پابرجاست.

افزونه وب لینک‌ها به سامانه JED همان سایتی که افزونه‌های جوملا را از آنجا دانلود می‌کنیم منتقل شده است. البته اگر شما از نسخه ۳.۳ به نسخه ۳.۴ بروز رسانی کنید این افزونه حذف نخواهد شد ولی در آینده جهت استفاده از این امکان باید آنرا از سایت افزونه‌های جوملا دانلود نصب و استفاده کنید.

امکان ویرایش ماژول از خود سایت و بدون نیاز به وارد شدن به قسمت مدیریت جوملا از جانب بسیاری از مدیران سایت‌ها مورد استقبال قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب در نسخه‌های ۳.۴ و جدیدتر براحتی می‌توان ماژول‌های مورد استفاده در سایت را بدون وارد شدن به قسمت مدیریت جوملا ویرایش و سفارشی سازی نمود.

 

 

» دانلود مستقیم Joomla Persian 3.4.8 Stable Full Package

» حجم: ۱۲.۸ مگابایت

» منبع: nuller.ir

 

 

 

 

مدیریت محتوا | بازدیدها : 4,358

ADS

نام شما :
پست الکترونیک شما :