امروز دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸
  تبلیغات

سرور ایران ADS ADS

سیستم مدیریت محتوای MODX v2.4.2Reviewed by H0sseiN on Nov 10Rating:

MODX یک سیستم مدیریت محتوا و فریم ورک (Framework) تمام آژاکس به زبان PHP و بصورت Open Source است که هر دو قابلیت CMS و CMF را در خودش جمع کرده است. مادایکس تحت پروانه جی‌پی‌ال توسط زبان برنامه‌نویسی پی‌اچ‌پی و با استفاده از پایگاه داده مای‌اس‌کیوال ایجاد شده است. این سیستم در سال ۲۰۰۷ برنده جایزه متعهدترین سیستم مدیریت محتوای متن باز از سوی موسسه پکت گردید.برای دیدن پیش نمایش این اسکریپت به ادامه مطلب بروید.

 

سیستم مدیریت محتوای MODX 2.1.3

 

 

از حدود سه سال پیش به علت محدودیتهایی در مادایکس (نسخه ۰.۹.۶)، تیم مادایکس تصمیم به بازنویسی هسته آن جهت رفع نقایص و افزودن قابلیتهای جدید گرفت. بعد از ارائه چندین نسخه آزمایشی از مادایکس جدید با نام ۰.۹.۷، تصمیم جدیدی اتخاذ شد برای جداسازی این دو هسته. نسخه فعلی آن زمان تکمیل و با نام MODx Evolution معرفی شد و نسخه جدید با نام MODx Revolution.

نسخه Revolution با هدف اصلاح نقایص نسخه Evolution پایه‌ریزی شد به اضافه امکانات جدیدی که ایجاد آنها در نسخه قبلی مشکل یا غیرممکن بود.

Jason Coward به عنوان برنامه نویس اصلی Revolution و طراح کتابخانه پی‌اچ‌پی با نام xPDO پیشنهاد نگارش نسخه جدید با استفاده از این کتابخانه را داد تا Revolution ساختار یکفریم‌ورک کامل برای پروژه‌ها را دارا باشد. Revolution بصورت یک CMS/CMF، هم به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا با امکانات کامل و مثال‌زدنی عمل می کند و هم به عنوان یک فریم‌ورک قدرتمند.

 

 

» دانلود مستقیم سیستم مدیریت محتوای MODX 2.4.2 PL

» پیش نمایش: Demo

» حجم: ۸ مگابایت

» منبع: nuller.ir

 

 

 

 

 

 

مدیریت محتوا | بازدیدها : 1,985

ADS

نام شما :
پست الکترونیک شما :